Konversio-optimointi

Tavoitteena konversio-optimoinnissa on kasvattaa verkkosivujesi kautta tulleiden asiakkaiden määrää ilman panostamista sivuston kävijämäärään kasvattamiseen. Sivuston konversioaste lasketaan jakamalla sivuston kokonaiskävijämäärä toteutuneilla tavoitteilla (esim. tuotteen tilaaminen) tietyn ajanjakson aikana.

Esimerkkejä konversiosta:

Asiakas kirjoittaa hakupalkkiin sanat lento barcelona. Asiakas valitsee tulosluettelosta haluamansa sivuston. Kun asiakas on ostanut lennot Barcelonaan, konversio on toteutunut.

Asiakas kirjoittaa hakupalkkiin sanan joustoluotto. Asiakas valitsee tulosluettelosta haluamansa sivuston. Kun asiakas on hakenut joustoluottoa, konversio on toteutunut.

Asiakas kirjoittaa hakupalkkiin sanan proteiinijauhe. Asiakas valitsee tulosluettelosta haluamansa sivuston. Kun asiakas on tilannut proteiinijauhetta, konversio on toteutunut.

siniNetin ammattilaiset auttavat sinua optimoimaan sivustosi tilausmäärien kasvattamista varten!